.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای ۱۳۰طرح سالم سازی دریا در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: کلیه مدیران شهرک های ساحلی خصوصی و دولتی موظف به اجرای طرح سالمسازی دریا و ارائه خدمات بهینه به گردشگران هستند.

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی ،معاون سیاسی امنیتی استاندار در گردهمایی اعضای ستاد ساماندهی طرحهای دریای شهرستان های محموداباد و نور در سالن اجلاس مجتمع نفت محموداباد اظهار داشت طرح های دریا در تابستان امسال یک ماه زودتر از موعد مقرر آغاز و ۴۸ ساعت قبل از ماه مبارک رمضان تعطیل می شود.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان عوامل اجرایی طرح ها جهت نظارت و کنترل در محل اجرای طرح حضور دارند.

ابراهیمی با اشاره به دو مصوبه سفرهای استانی دولت در حوزه آزاد سازی ساحل در دور اول و تشکیل سازمان عمران ساحل در دور سوم گفت: خدمات حوزه گردشگری در مازندران در سطح ملی ست اما زیر ساخت های آن استانی است .

وی بیان داشت :با آغاز به کار سازمان عمران ساحل کشور که جزو مصوبات برنامه پنجم توسعه می باشد گام های اساسی در دو حوزه سرمایه گذاری در سواحل برای جذب توریست و ایجاد طرح های مناسب سالمسازی دریا برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه آمار غریق مربوط به شنا در مناطق ممنوعه و خارج از طرح سالمسازی بوده است، بر لزوم توجه به حفظ جان مسافران و گردشگران درهنگام استفاده از دریا تاکید کرد و بیان داشت : فرمانداران و مسئولین ستاد ساماندهی طرح دریا باید علاوه بر نصب تابلوهای هشدار دهنده نسبت به مسدود کردن ورودی های نقاط کور و ممنوعه شنا در سواحل اقدام کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: از تعداد ۱۷۰ نفر غریق در سال گذشته حتی یک غریق در منطقه اجرای طرح سالمسازی دریا نبوده است.

وی گفت: با افزایش تعداد نجات غریق ها و همکاری خوب نیروی انتظامی و سایر دستگاههای نظارتی خوشبختانه آمار غریق در سواحل مازندران در سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اضافه کرد: کلیه مدیران شهرک های ساحلی خصوصی و دولتی نیز موظف به اجرای طرح سالمسازی دریا و ارائه خدمات بهینه به گردشگران هستند.

وی بر پیش بینی همه امکانات مناسب اعم از نصب چادر برای جداسازی طرح، نماز خانه ، سرویس بهداشتی مناسب، رختکن، دوش آب شیرین، سایبان، بلندگوی صوتی ،نصب سطل زباله تاکید کرد وگفت : باید در این طرح ها به امور فرهنگی توجه ویژه نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.